loading...
کارترال
lol بازدید : 34 سه شنبه 05 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K رنگ سرمه ای 


قیمت : 279000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K رنگ سرمه ای 


قیمت کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K رنگ سرمه ای 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K رنگ سرمه ای


 



 


حال خوب با کوهنوردی

یکی از ورزش هایی که مستقیما در ارتباط با سلامتی روحی و جسمی است، کوهنوردی است که می توان آن را به همراه جمعی از دوستان و یا خانواده و حتی انفرادی انجام داد. کسانی که این ورزش را انجام می دهند دارای استقامت روحی و جسمی هستند. برای انجام این ورزش باید لوازم و تجهیزاتی را به همراه داشته باشیم. یکی از مهم ترین این تجهیزات کفش مخصوص کوهنوردی است. این کفش هم باید نرم باشد و هم باشد دارای استقامت و استحکام باشد تا در پستی و بلندی ها و راه های هموار و نا هموار کوه، درز باز نکد و یا پاره نشود. این کفش ها دارای دو نوع مردانه و زنانه هستند. کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K رنگ سرمه ای می تواند یکی از بهترین کفش هایی باشد که بانوان برای کوهنوردی انتخاب می کنند.

یار همیشه همراه شما در کوه

اگر در زمان کوهنوردی کفش مناسبی در پا نداشته باشید ممکن است برای شما حادثه ای رخ دهد. کفش های کوهنوردی از پیچ خوردن و لیز خوردن شما در کوه جلوگیری می کند. این کفش ها دارای طراحی خاص هستند که با کفش های عادی بسیار متفاوت هستند. رویه کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K از چرم مصنوعی پرداخت شده است. منظور از پرداخت شده این است که این چرم مصنوعی مقاوم سازی شده است تا استحکاک آن بالاتر برود. از دیگر روکش هایی که برای این کفش استفاده شده است برزنت ضد آب است. این ضد آب بودن برای کفش های کوهنوردی بسیار حائز اهمیت است. روکش برزنت به این دلیل اهمیت دارد که در کوه ها اکثرا بارندگی برف و باران است. هر یک لنگه این کفش ۳۵۰ گرم است. این وزن نسبتا زیادی است ولی برای کفشی که برای کوهنوردی از آن استفاده می شود کاملا طبیعی است. کفش های کوهنوردی باید دارای کفه های نرمی باشند که فشار راه رفتن را به کوهنورد انتقال ندهد و در عین نرمی دارای استحکام و مقاومت در برابر سایش باشند. این کفی ها باید قابلیت یخ شکنی هم داشته باشند. اگر شخصی در کوه بر روی یخ لیز بخورد امکان دارد حوادث جبران ناپذیری برای او رخ دهد. جنس کف این کفش از پلی اورتان است. این متریال بسیار نرم بوده و در عین نرمی مقاومت بسیار بالایی در شرایط مختلف دارد. این کفش دارای کفی داخلی طبی است. کفی طبی باعث می شود که فشار ها هرچند کوچک و خستگی عضلات تاثیری روی کمر کاربر نگذارد.

جمع بندی

کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K می تواند یک انتخاب خوب و با کیفیت برای ورزش مفرح کوهنوردی است. این کفش برای بانوان مناسب است ولی به دلیل نوع کاربرد و شکل آن آقایان هم می توانند از آن استفاده کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال کفش کوهنوردی ای با قیمت مناسب ولی در عین حال با کیفیت می گردید می تواند کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K را خریداری کنید.


 


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K رنگ سرمه ای
کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K رنگ سرمه ای
کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K رنگ سرمه ای


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K رنگ سرمه ای ارزان , کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K رنگ سرمه ای با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K رنگ سرمه ای ,خرید اینترنتی کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K رنگ سرمه ای, خرید کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K رنگ سرمه ای با قیمت 279000 ,خرید کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K رنگ سرمه ای فقط 279000 ,خرید Miscellaneous کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K رنگ سرمه ای ,خرید Miscellaneous با قیمت 279000,kharid کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K رنگ سرمه ای, gheymat کفش کوهنوردی زنانه مدل B157K رنگ سرمه ای  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو